Monday, March 12, 2007

Spenótos, paradicsomos lepény - a gombás puliszka új élete

A maradék gombás puliszkát egy lapos edénybe öntöttem, és teljesen kihűtöttem. A tetejét vargányás olívaolajjal megkentem, és a grill alá tettem, szépen megpirítottam (kb. negyed óra alatt). Közben a szép friss spenótot megmostam, sóval, borssal egy kevés vargányás olívaolajon megpároltam. Paradicsomokat felszeleteltem. Egy serpenyőben (vargányás) olívaolajat forrósítottam, és néhány perc alatt megsütöttem rajta a paradicsomok mindkét oldalát.
A puliszkán szétterítettem a spenótot, elrendeztem rajta a sült paradicsomszeleteket, majd fokhagymás gomolyát és kecskesajtot morzsoltam rá. Visszatettem a forró grill alá, hogy a sajt kicsit megolvadjon. Tükörtojást ettünk mellé. Melegen és hidegen is kitűnő.

No comments: